Klacht: Niet goed, geld terug garantie ……fabel!

op 28 februari 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Goedemorgen,
Ik heb aan uw verzoek voldaan en gemaild (10-02-2017) gebeld ( 10 minuten à € 0.70 p/minuut) en via de site mijn vraag/opmerking geplaatst.
Graag zie ik deze week van u een antwoord retour op mijn eerder gestelde vragen. Ik wens geen aanmaningen meer te ontvangen na 6 maart en daarvan de kosten zien te verhogen. Ik heb vandaag al
€ 7,- besteedt aan een telefoongesprek zonder resultaat.

Zie alle bijlagen wat ik heb ondernomen, vandaar dat ik van u deze week nog een antwoord verwacht.

U mag mij ook bellen 0654686561.

Resumé : ik heb de pleisters en ringen uitgeprobeerd…zonder resultaat, ik heb 10 februari 2 e-mails gestuurd zonder antwoord,ik heb € 12,50 overgemaakt voor gedeeltelijk gebruik van de pleisters en dat vond ik redelijker dan helemaal niks te betalen.
Ik vraag me echt af, en als dat het antwoord is hoor ik dat ook graag, moet ik eerst het hele bedrag betalen om vervolgens te vragen het bedrag weer retour te storten omdat het product niet werkt?

Nogmaals, graag deze week uw antwoord retour en graag Billink, waar u mee samenwerkt, op de hoogte stellen van uw besluit.

Indien ze mij gewoon fatsoenlijk antwoord geven op mijn vragen zonder direct een aanmaning via een ander bedrijf te sturen......EN de aanmaning intrekken!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leny1959