Klacht: Niet goed geld terug garantie

op 08 augustus 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had in juni afslankringen en pleisters besteld. Het heeft mij niet geholpen, de ringen niet en de pleisters ook niet. Ik heb via messenger n bericht gestuurd dat ik gebruik wil maken van hun “niet goed geld terug garantie” En hoe dat dan in z’n werk gaat want ik had gekozen voor “achteraf betalen”. Ik heb hier geen reactie op gekregen maar ze hadden het bericht wel gelezen. Vandaag, na 1,5 maand, ontvang ik van hun n aanmaning waar een flinke boete bij zit. Het bedrag was eigenlijk €19,95 maar nu is het al opgelopen naar €45,- !!! Ze vermelden ook nog dat ze mij al meerdere malen n mail hadden gestuurd maar ik nooit n mail van hun ontvangen, ook niet bij ongewenste mail, daar kijk ik iedere dag naar. Ik heb ze meteen gebeld, om precies te zijn 3 x , ook 3 x n half uur in de wachtrij…. via hun site had ik ook al n bericht gestuurd dat ze mij zsm moeten bellen. Maar nog steeds heb ik niemand gesproken. Ik heb ze inmiddels een mail gestuurd en daar wordt ook niet op gereageerd. Je kunt nu ook geen messenger bericht meer sturen en ook geen reactie plaatsen op Facebook! Ze zijn gewoon onbereikbaar…. beetje jammer…… Ik wil ze nogmaals attenderen dat ik me beroep op hun “NIET GOED GELD TERUG GARANTIE” . Ik ben heel benieuwd of er op dit bericht wel wordt gereageerd…..

Gewenste Oplossing:

Als ze hun fouten toegeven, geen leugens en dat ze zich aan de afspraken houden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rafke Eijkmans