Klacht: Niet goed geinformeerd worden na winnen veiling

op 15 juli 2012 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik had geboden om een hotel en had deze tegen een redelijke prijs gewonnen, helaas wist ik dit niet. Dat ik de laatste bieder was was gezonden naar een oud mail adres.
Helaas kreeg ik een paar weken later een aanmaning, ik begreep ten niet waarvoor dit was. Dus telefonisch contact gezocht met hotelkamerveiling. Nadat de telefoniste heel erg naar deed en maar zei dat ik moest betalen, ik kreeg niet de kans om te zeggen dat er een fout mail adres bij hen bekend zou kunnen zijn. Uiteindelijk na zeker 10 minuten aan de telefoon te hebben gezeten kon ik haar ervan overtuigen dat er e.e.a. naar een ander mail adres zou moeten worden gezonden. Ik leek wel een of andere boef, ik vertelde haar dat ik helemaal niet van plan ben geweest om hiervoor niet te betalen. Maar toch moest ik maar de extra kosten betalen anders kreeg ik nog meer kosten. Ik voelde me erg beledigd bij dit telefonisch contact.

Uiteindelijk heb ik direct het bedrag + de extra kosten betaald en heb de bon gekregen. Ik ben niet tevreden over de afhandeling van dit gesprek. Nadat ik bovenstaande had uitgelegd zou ik verwacht hebben dat ik de extra kosten niet zou hoeven te betalen, maar goed ik heb dit maar wel gedaan maar tegen mijn zin en rechtvaardigheid in.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotelkamerveiling.nl beoordeeld.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 01 oktober 2012 om 13:26 geantwoord

Geachte mevrouw Bassant – Van Boven,

Het spijt ons dat u naar gevoel heeft overgehouden aan het contact dat u met ons heeft gehad. Dat is nooit onze bedoeling geweest.
Na het aankopen van een veiling, behoort u binnen 5 dagen te betalen. Wanneer de betaling niet binnen de gestelde termijn bij ons binnen is, versturen wij drie maal een herinnering per e-mail.
Als wij hier geen reactie en/of betaling op ontvangen, dan zijn wij genoodzaakt het openstaande bedrag over te dragen aan ons incassobureau. Vanaf dit moment worden er, bovenop het openstaande bedrag, extra kosten in rekening gebracht.

Wij begrijpen dat het kan gebeuren dat u de door ons verzonden per e-mail verzonden herinneren over het hoofd heeft gezien. In de door u gewonnen veiling staat echter duidelijk het betalingstermijn vermeld. Onze uitgaande communicatie gaat altijd naar het e-mailadres waarop u zichzelf heeft geregistreerd. Wanneer u een nieuw e-mailadres gebruikt, behoort u dit zelf aan te passen of dit door te geven aan onze klantenservice, zodat wij dit voor u kunnen aanpassen.

Ondanks bovenstaande willen wij u, als loyale gast, uit coulance aanbieden om de extra betaalde kosten á €7,50 eenmalig te retourneren.
Dit bedrag kunt u een dezer dagen op uw rekeningnummer verwachten.

Wij gaan er vanuit u hiermee een passende oplossing geboden te hebben en zien u graag wederom terug op onze website.

Met vriendelijke groeten,

Webcare HKV

Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur. U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0799 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar service@hkvwebcare.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dribbeltje3