Klacht: Niet goed functionerende nieuwe Honeywell thermostaat

op 16 september 2018 over Bonarius Verwarming in de categorie Installatiebedrijven

Op advies van Bonarius zelf (ik had reeds een paar jaar een onderhoudscontact bij hen) de (oude) kamerthermostaat laten vervangen door een nieuwe Honeywell thermostaat. Echter deze functioneerde niet naar behoren.
Om 20 graden in de woonkamer te krijgen moest de thermostaat konstant op 24 graden gesteld worden.De monteur die de nieuwe thermostaat gemonteerd had is teruggekomen maar kon er niets aan doen zij hij.
Op mijn verzoek heeft hij toen ,ter plekke,contact opgenomen met de Honeywell importeur en die heeft de Bonarius monteur telefonische instructie gegeven om de fabrieksinstellingen te wijzigen.
Sinds dat moment functioneerde de thermostaat wel naar behoren.
Daags later kreeg ik een vette rekening voor goed laten functioneren van de nieuwe Honeywell thermostaat. Ik heb tegen deze factuur natuurlijk bezwaar gemaakt maar kreeg ogenblikkelijk een incassobureau op de stoep met allerlei dreigementen. Wat een klantonvriendelijk bedrijf is de fa. Bonarius in ieder geval voor particuliere klanten en de kennis van de monteur die bij mij is geweest stond ook op een bedenkelijk zeer laag niveau.
Natuurlijk nu geen klant meer van deze firma.Bij navraag blijkt dat particuliere klanten eigenlijk niet meer welkom zijn bij Bonarius.
Het is dat maar dat je het weet !!

Gaat niet meer lukken (denk ik)!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bonarius Verwarming

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bonarius Verwarming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vorm3@hetnet.nl