Klacht: Niet gewenste resultaat, geen nazorg.

op 21 juli 2015 over Pluimers Isolatie BV in de categorie Klusbedrijven

Ons monumentale huis istotaal ongeschikt voor spouwmuur isolatie..we zijn niet goed geïnformeerd, pluimers vertegenwoordiger was alleen opzoek naar een handtekening op de opdrachtbevestiging.

Er is trek door koudebruggen ontstaan waardoor het klimaat om in te leven is verslechtert. Onleefbaar.
Na het isoleren 13 januari, zijn we tot op heden niet geholpen, pluimers weigert een onafhankelijk onderzoek en wil niet meedenken naar een oplossing.

Als de koudetrek door pluimers verholpen is.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pluimers Isolatie BV in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mariahoen

5 jaren geleden - Ik zie dat jullie de status per ongeluk als opgelost hebben gezet....graag deze status weer wijzigen...we wachten nog steeds op een oplossing..!!

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pluimers Isolatie BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pluimers Isolatie BV

Heeft op 29 juli 2015 om 16:16 geantwoord

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pluimers Isolatie BV beoordeeld.

Heeft op 30 juli 2015 om 09:11 geantwoord

Ten eerste, we hebben onze zaken laten behartigen door een advocaat omdat Pluimers niet meer met ons communiceerde.
Iets wat Pluimers trouwens ook niet doet met de advocaat..zelden zo een arrogante houding meegemaakt.

Als Pluimers stelt de werkzaamheden volgens de geldende richtlijnen te hebben uitgevoerd dan zijn we benieuwd welke richtlijnen zijn gebruikt. In ieder geval niet volgens de Uitvoerings Richt-Lijn van VENIN.
Kijk daar even bij 2.2 Bouwkundige randvoorwaarden en hoe kun je dan volhouden de werkzaamheden volgens de geldende richtlijnen te hebben uitgevoerd... de spouw was op sommige plaatsen zo dun dat de boor dwars door de binnenmuur de woonkamer in kwam..

Daar staan Bouwkundige randvoorwaarden die in dit geval niet zijn gevolgd.

Meerdere technische inspecties?? waarom geen onderzoek door een onafhankelijk expert??

En om de klacht inzichtelijk te maken, het is nogal lastig om "tocht" op de foto te zetten...

De status opgelost is dus nogal voorbarig, het probleem is aangemeld bij de geschillencommissie.

Over de betaling.. Pluimers zit bepaald niet in over haar (deels) onbetaald gelaten factuur, opmerkelijk als u het mij vraagt.

Graag de status van deze klacht terug zetten naar in behandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariahoen