Klacht: niet gestart ivm ziekte

op 28 augustus 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

in september 2007 zou ik beginnen met de opleiding administratief medewerker via Scheidegger in Almelo.
enkele dagen voor ik begon kreeg ik zulke ernstige rugklachten dat een opleiding volgen helaas uit den boze was.
ik heb toen gebeld met scheidegger maar er was geen andere optie mogelijk, ook eventuele restitutie voor het opleidingsgeld was niet mogelijk zelfs later beginnen in een andere groep was geen optie.
persoonlijk hield dat voor mij in dat ik met een behoorlijke kostenpost zat van rond de 2400 euro, maar ik was geenszins van plan dit te gaan betalen voor iets waar ik verder niets mee kon.
Een jaar later kreeg ik bericht van Hoist krediet dat ik nog 2100 euro moest betalen anders zouden er verdere invorderingsmaatregelen worden genomen.
ik besloot toen maar ye gaan betalen 50 euro per maand.
inmiddels zijn we al geruime tijd verder ( een aantal jaar ) en ik heb het idee dat ik alleen maar rente betaal, moet nu nog ruim 1200 euro betalen aan Hoist via GGn Tijhuis gerechtsdeurwaarders.
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee, bij Scheidegger kunnen ze me niet verder helpen omdat zij na faillissement zijn overgenomen en blalala

Ik zou tevreden zijn als het nu een keer genoeg was, ik heb geen opleiding kunnen volgen alleen maar betalen, laat het dan nu stoppen, dan heb ik de helft betaald .

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door guusje2011