Klacht: Niet gespecificeerde kosten eindnota bij overlijden

op 04 augustus 2016 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Abonnement bij Pretium opgezegd nadat mijn schoonmoeder was overleden. Na anderhalve maand ontvang ik een zgn. eindnota van 25 euro. Geen specificatie of zoiets, alleen het verzoek om het bedrag zo snel mogelijk over te maken. Abonnementsgeld wordt altijd vooraf geïnd dus waar deze kosten vandaan komen? Deze nota ga ik niet betalen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik hier nooit meer een herinnering over ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 09 augustus 2016 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 14 augustus 2016 om 19:38 geantwoord

Het is niet opgelost. Pretium stelt dat zij kosten maken bij beëindigen van abonnement. Dat is alles.

Alle klachten die gemeld zijn door JoCo1209