Klacht: niet geleverde concertkaarten voor madonna

op 03 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb daags na aankondiging concert madonna 2 zitplaatskaarten besteld.volgens de voorwaarden zouden deze 7dagen vantevoren aangetekend verstuurd worden.
in plaats daarvan ontvang ik 1 week voor aanvang van concert het bericht dat de door mij bestelde kaarten niet leverbaar zijn,wel zouden deze geruild kunnen worden voor kaarten op 8 juli,maar dit gaat via een verlotingssysteem en als je niet diezelfde dag reageert krijg je geen kaarten en beloven ze geld terug te storten.
hoewel ik inmiddels al gemaild en gebeld heb,heb ik tot op heden nog niets van ze vernomen!!!

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn geld terug!!!!zoniet dan onderneem ik juridische stappen!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 04 juli 2012 om 23:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met de klant om de klacht op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vla