Klacht: niet geleverde concertkaarten voor madonna op7 juli 2012

op 07 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

he daags voor aankondiging concert tot mijn spijt 2 2e rangs-zitplaats-kaarten geboekt bij ticketloket.in de voorwaarden staat dat je deze uiterlijk 7 dagen voor het concert toegestuurd krijgt.
in plaats daarvan krijg ik een lullige mail waarin word meegedeeld dat de betreffende kaarten niet aangekomen zijn maar ze hebben zogenaamd nog wel dezelfde kaartjes voor zondag 8 juli MAARRRRR als je daar KANS OP WILT MAKEN(ZE WORDEN VERLOOT!!!)moet je wel diezefde dag nog reageren VOOR UUR OCHTENDS!!!terwijl ik natuurlijk op mijn werk was!!
heb hierover een klcht gemaakt op klacht.nl en zie nu tot mijn verbijstering dat het bedrijf kontakt met mij zou hebben gehad,ECHT NIET DUS!!! en dat het probleem OPGELOST zou zijn!! OJA??Niet eerder voordat ik mijn geld terug heb gekregen van jullie TICKETLOKET!!!!

Als ik maandag 9 juli om 12 uur het geld nog niet terugontvangen heb van ticketloket ga ik juridische stappen ondernemen en aangifte van oplichting doen bij de POLITIE!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:57 geantwoord

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door vla