Klacht: Niet geleverd product

Danny.enrico op 11 april 2018 over Euro2Deal in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb 6-4-2018 een elrktrische onkruidbrander besteld voor intotaal 35 euro maar nooit iets gehoord of ontvangen ook niet als je contact op neemt laten ze niets horen.

Gewenste Oplossing:

als ik of mijn geld of het het bestelde product krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Euro2Deal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Euro2Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Euro2Deal

Heeft op 12 april 2018 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

U heeft reeds een email ontvangen met verwachte verzenddatum en ook nog een email met de vertraging. Ik denk dat onze mails in zijn spambox zijn beland, want Wij hebben diverse emails naar ut gestuurd op 6, 9 en 12 april 2018.

U heeft een onkruidbrander besteld op 6 april en het product heeft een levertijd van 4 - 5 werkdagen.

Vernemen graag uw reactie,

Stevan - Euro2deal

Alle klachten die gemeld zijn door