Klacht: Niet geleverd, geen geld terug

op 02 februari 2014 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels alweer 2 weken geleden een handdoek met borduursel besteld bij PrachtigKado.nl. Maar helaas, geld kwijt en geen handdoek ontvangen. Inmiddels 2x telefonisch contact gehad met het bedrijf en gemaild (op eigen initiatief, het bedrijf zelf laat niets van zich horen ook al komen zij hun belofte mbt snelle levering niet na).

Mij werd beloofd dat uiterlijk afgelopen vrijdag mijn geld teruggestort zou worden. Maar helaas, ook hier houdt PrachtigKado zich niet aan haar belofte.

Ik voel me opgelicht en zou echt iedereen afraden hier iets te bestellen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

PrachtigKado.nl

Heeft op 13 februari 2014 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Reeds geleverd aan de klant, klacht kwam te vroeg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PrachtigKado.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PrachtigKado.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M.Peters85