Klacht: Niet geleverd conform afspraak

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 30 mei afspraak gemaakt voor levering van gerepareerde NESPRESSO apparaat. Deze zou op 01-07-2017 tussen 08:00 uur en 12:00 uur geleverd worden. Om Op 01-06-2017 om 10:53 een mailtje dat levering niet zou plaats vinden, wanneer wel werd niet bekend gemaakt. Bellen heeft geen zin wand ze zijn daarin erg klantonvriendelijk € 0,45 ct/pm.

Zorgen dat zij hun afspraken nakomen en maak de belkosten gewoon een bedrag per gesprek. Bijv. € 1,00 per gesprek. Nu komt het over als zijnde je mag bellen maar we werpen een zeer hoge drempel op om niet al te veel klachten te hoeven horen en beantwoorden.

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:16 geantwoord

Geachte heer Hakemulder,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Hakemulder