Klacht: Niet geleverd conform afspraak

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 mei afspraak gemaakt voor levering van gerepareerde NESPRESSO apparaat. Deze zou op 01-07-2017 tussen 08:00 uur en 12:00 uur geleverd worden. Om Op 01-06-2017 om 10:53 een mailtje dat levering niet zou plaats vinden, wanneer wel werd niet bekend gemaakt. Bellen heeft geen zin wand ze zijn daarin erg klantonvriendelijk € 0,45 ct/pm.

Gewenste Oplossing:

Zorgen dat zij hun afspraken nakomen en maak de belkosten gewoon een bedrag per gesprek. Bijv. € 1,00 per gesprek. Nu komt het over als zijnde je mag bellen maar we werpen een zeer hoge drempel op om niet al te veel klachten te hoeven horen en beantwoorden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hakemulder,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Hakemulder