Klacht: Niet geleverd

op 29 mei 2020 over Go Parcel in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gister zou mijn pakket worden bezorgd. Ik had bij de bestelling aangegeven dat dit bij geen gehoor bij buren mocht worden afgegeven. Ik kon echter gisterochtend niet thuis zijn dus de bezorging stond voor een dichte deur. Is verder niet bij buren aangebeld. Daarom zou het pakket vandaag geleverd worden. Ik ben de hele dag thuis gebleven. Volgens de app was de bezorger onderweg tot spontaan om 15:00 uur de bezorger er mee gestopt is. Ik kan het pakket bij Go Parcel in Amsterdam ophalen. Ver staat nog wel dat een dinsdag tussen 08:00 en 18:00 uur een levering plaats vindt. Geen idee of dat dit keer wel gaat gebeuren. Geen berichtje verder ook even ontvangen met sorry maar we gaan het vandaag niet redden. Als er tussen 08:00 en 18:00 uur geleverd wordt kun je niet opeen om 15:00 uur niet meer leveren.

Ten eerste had ik een bericht willen ontvangen dat ondanks geplande levering dit niet doorgaat en waarom niet. Ik blijf er voor thuis zodat de bezorger niet weer voor een dichte deur staan. Nu moet ik tot dinsdag wachten want er wordt lijkt het niet in het weekend geleverd. Beetje jammer als je op iets zit te wachten en waarvan Je weet dat het al in Go Parcel hun bezit is, aangezien een dag eerder de levering niet lukte. M.a.w. Ik had het graag de volgende dag, dan maar zaterdag alsnog geleverd gekregen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Go Parcel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Go Parcel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stellavanderhorst