Klacht: Niet geleverd

op 05 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn mobiele telefoon was stuk en is via Dynalogic opgestuurd en na het repareren zou ik hem ook weer via Dynalogic terug ontvangen. Op vrijdag (2 juni) heb ik ingevuld dat ik hem op zaterdag (3 juni) geleverd wilde hebben. Hierop kreeg ik een bevestigingsmail dat de telefoon geleverd zou worden tussen 08.00 en 22.00 uur. Dit is sowieso al geen schappelijke bezorgtijd, maar ik heb alsnog de gehele dag zitten wachten. Toen er om 18.00 uur nog niks was geleverd, heb ik op de website gekeken of ik Dynalogic kon bellen. Die waren helaas maar tot 17.00 uur bereikbaar. Ik heb tot 22.30 uur gewacht, maar tevergeefs. Vooralsnog zit ik nog steeds zonder telefoon, aangezien de pinksterdagen er ook tussen zitten. Ik verwacht hem nu morgen, maar ook hiervan heb ik geen bevestiging ontvangen dus ik wacht het af.

Toegevoegd: Ik zie op de tracking dat er om 11.00 uur in de ochtend al sprake was van een sorteerfout. Ik heb hier echter geen aparte mail van gehad. Op dinsdag (6 juni) heb ik gebeld naar de klantenservice. Hierop krijg ik te horen dat ze niets voor mij kunnen doen. Ik moet wachten tot de sorteerfout is opgelost en dan een nieuwe afspraak maken.

Wanneer ik gecompenseerd word voor de extra dagen die ik zonder mijn telefoon moet doen en voor de onnodige belkosten die ik heb moeten maken.

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 13:49 geantwoord

Geachte mevr. Fijneman,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging! We zien inderdaad dat er sprake is geweest van een sorteerfout. Dit wilt zeggen dat uw toestel op het verkeerde depot lag of op een verkeerde route was ingedeeld. Het klopt dat onze medewerkers van de telefonische klantenservice, op dat moment niets voor u konden betekenen. Behalve aan te geven dat klanten hun MyDynalogic in de gaten moesten houden.

De leverancier bepaald de leveringsvensters. Wij sturen op de dag van levering in de ochtend een specifieker tijdvenster en versturen automatisch een SMS een halfuur alvorens te arriveren. Voor meer informatie kunt u onderstaande link raadplegen. http://bit.ly/2s6KPbB.

Helaas kunnen we uw verzoek tot compensatie niet honoreren, het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Gelukkig zie ik dat er, direct na het oplossen van de sorteerfout, een nieuwe afspraak ingepland is geworden en deze succesvol is doorgegaan!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten Fijneman