Klacht: Niet geleverd

op 24 februari 2016 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben na twee uur alles te hebben doorgesproken een overeenkomst met Roobol in Cruquius getekend om gordijnrails te laten plaatsen in Amsterdam. Twee dagen voor de plaatsingsdag zijn we gebeld en is alles gecancelled. De reden hiervoor is dat ze niet in Amsterdam werken. Een overeenkomst is echter voor beide partijen bindend. Wij hadden al een aanbetaling gedaan en zouden een boete hebben moeten betalen bij afzegging. Het filiaal in Cruquius had hier echter geen boodschap aan. Ook na een klacht bij het hoofdkantoor is het niet opgelost. Roobol is blijkbaar van mening dat zij boven de wet staan en gemaakte afspraken niet na hoeven komen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Roobol de gordijnrails conform overeenkomst plaatst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Amsterdam