Klacht: niet geleverd

hendi op 03 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 3 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Hendi, Heel erg vervelend om dit te lezen. Volgens onze informatie is het pakket op het huisadres afgeleverd. Vreemd dat u het pakket niet ontvangen heeft. Wij willen dit graag verder uitzoeken. Vandaar dat mijn collega u naar de...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 3 december 2014

Een klant van DHL meldt dat een pakket op 29 november 2014 als bezorgd is gemeld, terwijl er die dag drie mensen thuis waren en het pakket niet is ontvangen. DHL adviseert de klant om contact op te nemen met de afzender voor verdere navraag en geeft aan het probleem te onderzoeken. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Vraag/opmerking: Jullie geven op dat het pakje bezorgd is op 29-11-2014 om
13.36 maar wij zijn de hele dag met 3 mensen aanwezig geweest hoe kan U dit
verklaren
Goedemorgen,

Volgens onze gegevens is het pakket bezorgd op 29-11. Indien u het pakket niet ontvangen heeft, adviseren wij u contact op te nemen met de afzender. Deze heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Wij zullen vervolgens onderzoeken of de melding van de bezorger correct is.

Met vriendelijke groeten,

Senitta
DHL Parcel Klantenservice

Gewenste Oplossing:

Dat mijn Pakketje alsnog geleverd word zoniet nooit meer bij een webwinkel kopen met DHL als vervoerder

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 december 2014 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hendi,

Heel erg vervelend om dit te lezen. Volgens onze informatie is het pakket op het huisadres afgeleverd. Vreemd dat u het pakket niet ontvangen heeft. Wij willen dit graag verder uitzoeken. Vandaar dat mijn collega u naar de verzender heeft verwezen. Alleen de verzender heeft de mogelijkheid om bij ons een onderzoek te starten. Op die manier kunnen we u zo snel mogelijk duidelijkheid geven. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,
Suzanne

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM