Klacht: niet gekregen wat betaald en ronduit vies en slechte service

op 26 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Ik had een groupon gekocht voor een beach chalet voor 6 p t..Toen ik deze actie zag ben ik eerst op de website van OOstappen gaan kijken hoe die chalet (want wij zijn/waren met meer dan 4 personen dus hadden de beach chalet nodig zoals in de uitleg staat) er uit ziet.
Omdat ik chronische rugklachten heb is het voor mij altijd belangrijk in een comfortabel huisje te zitten. Kamperen ed gaat dus niet voor mij.
Te zien op de website is er 1 echte houten beach chalet, deze is voor 4-6 personen. Vanwege deze informatie ging ik er dus van uit dat de groupon hiervoor bedoelt was. Ook omdat de andere beach chalet maar voor 4 personen was. Maar ik was helemaal verbaasd toen bleek dat het de riviera mobile home was (een grote caravan) … volgens de dames van de receptie daar werd dit ook met de groupon bedoeld. Een beetje oplichterij lijkt mij Er was nergens meer plek en we stonden daar met 3 kinderen, dus we konden geen kant op.
Maar zeiden de dames, als we de hospitality manager mailen(deze werkt namelijk alleen kantoortijden en is dus na 17uur of in het weekend niet meer ter bereiken)zou deze op maandag contact opnemen.
Ik heb 3 mails gestuurd en tot op heden (we zijn daar 11-18 aug geweest) totaal geen reactie mogen ontvangen.
Mede door het 10cm dunne schuimrubberen matras op een houten plank was mijn rug in een zeer slechte staat en heb ik zelf zeer weinig kunnen doen en moest ik veel pijn stillers slikken.
Ik heb wel vaker via groupon iets aangeschaft en altijd gekregen wat er op de groupon stond maar dit is echt oplichterij.
Want het is dus niet alleen zo geweest dat we niet hebben gekregen waarvoor we de groupon gekocht hadden, alles was ook nog eens in een belachelijk slechte staat (gescheurd beddegoed, gescheurde bekleding bank, tafels die stuk waren, deur die los van het scharnier hing en ja ik heb van alles foto’s gemaakt), het eten was ontzettend vies (behalve wat je in de supermarkt kocht), het was kennelijk noodzakelijk maar er reed constant beveiliging op het park (heb ik echt nog nooit meegemaakt, etc etc…
Om 8.30 deden onze pasjes het al niet meer, terwijl pas om 10.00uur uitchecken was. Waren we met zn allen buiten geweest toen, hadden we niet eens meer bij onze spullen gekund. De op de site beloofde wifi werkt niet/nauwelijks.
En het allersmerigste….Er liepen muizen in de mobile home, die zagen we al op de eerste dag
Ik wil daarom ook gecompenseerd worden Anders zie ik mijzelf genoodzaakt stappen tegen hen te ondernemen via de juridische afdeling van de consumentenbond of via Kassa ed.

Compensatie van het aankoopbedrag van de groupon

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mies71