Klacht: Niet gehonoreerde schadeclaim

op 22 juni 2016 over ASR in de categorie Verzekering

Claim ingediend (waterschade door gescheurde waterslang) schade is niet gedekt omdat de oorzaak niet staat in de opsomming van gedekte schadeoorzaken. Zo’n limitatieve opsomming houdt dus in dat een oorzaak die niet of nauwelijks voorkomt niet gedekt is. Lekker, 36 jaar premie betalen, nooit een schade claimen en dan zo’n antwoord krijgen. #hoebouwikvermogenopoverderugvandepremiebetalers
Anders gezegd, hoe creëer ik een verziekte criminele maatschappij, want eerlijk zijn levert niks op.

Dat de ontstane schade wordt vergoed met een excuses voor de onmenselijke behandeling

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

Bericht van ASR

1 jaar geleden - Omdat wij uw klacht niet eerder ontvingen van Klacht.nl reageren wij later dan gebruikelijk. Wij begrijpen hoe vervelend het is om het antwoord te krijgen dat uw schade niet vergoed wordt. Uw klachtbehandelaar heeft inmiddels met u gesproken en pakt de klacht verder op om te beoordelen of er een juist standpunt is ingenomen.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASR

Heeft op 16 november 2016 om 11:54 geantwoord

Wij begrijpen dat u zich benadeeld voelt.
Voor de onvrede die bij u is ontstaan bieden wij u onze excuses aan.
De door u gemelde schade werd in eerste instantie niet goed beoordeeld.
Uw schade valt wel onder de dekking van uw verzekering en het volledige schadebedrag
is al aan u overgemaakt. Wij pakken dit op als leermoment.

Alle klachten die gemeld zijn door Coen Knuvers