Klacht: Niet geactiveerde cadeaukaart

op 11 juli 2012 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Vandaag ging ik speelgoed halen bij de vestiging in Zundert met een cadeaukaart die mijn vriendin heeft gegeven op de verjaardag van ons zoontje 6 mei 2012.
eenmaal bij de kassa aangekomen gaf ik de cadeaukaart aan de medewerker waarop deze na de scan aangaf dat er niets op stond terwijl de kaart helemaal nieuw is. Toen werd er gevraagd of ik mijn vriendin wilde bellen met de antwoorden wanneer de bon gehaald is en waar etc etc.
Omdat ik geen ander betaalmiddel had moest ik wel bellen, wat natuurlijk vreemd overkwam bij mijn vriendin. dit is toch niet echt normaal. Tevens zou Intertoys toch moeten kunnen achterhalen wat er met zo’n cadeaukaart gebeurd. Al met al kwam er uit dat die kaart gekocht was in Etten Leur op 29 april. Vestiging Zundert belde naar Etten Leur met de vraag of zij dit even wilden checken, vestiging Etten Leur weigerde dit te doen door drukte. Ik voelde me in het nauw gedreven want ik moest maar mijn id achterlaten zodat alles rustig uitgezocht kon worden. Dit is toch geen manier van handelen. na lang zeuren en tegen ieders zin bij intertoys kreeg ik toch mijn speelgoed mee. Omdat er nu toch wat wrang ontstaat tussen mij en mijn vriendin en ik vind dat dit geen klantvriendelijke oplossing is schrijf ik deze klacht.

laat intertoys dat maar bepalen

Alle klachten die gemeld zijn door ron1979