Klacht: niet functioneren consulent..

op 07 september 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

ben afgelopen tijd 2x aangevallen in eigen trappenhuis door mastinof hond van bezoeker/bewoner boven mij.heb inmiddels 91e gebeld naar politie,die alles doorschuif naar havensteder.en die doet niets..is beloofd van wijkteam cont..(niks gehoord) grove vandalisme ..doen ze niks aan…dicht gespoten slot…word vervangen,maar de dader doen ze niks mee(de bezoeker van de hond)ik woon al 22 jaar in zelfde woning,nooit hulp gevraagd…doe zelfs reparatie zelf(vrouw) en nu word ik niet eens normaal te woord gestaan door de consulente die mij per mail toezegd op 2aug binnen 2weken wijkteam contact..tot heden niks vernomen en mevr de consulente merkt ff tussen door op dat ze dan wel weer opnw wijkteam zal informeren(mevr de consulente is behoorlijk bevooroordeeld door de charme van bezoeker/bewoonster oorzakers..

)heb inmiddels 91e aan politie gebeld..tig euro,s naar havensteder,,nwe slot..een gesloopte zijmuur naast mn voordeur…en nog doet de consulente niks om deze vandalisme etc op te lossen..

wanner ik een nwe consulente heb bij h steder die wel serieus luisterd(en niet bevooroordeeld is)en die daadwerkelijk helpt om tot 1 oplossing te komen ,want mn 22 jarig woongenot is nu ver te zoeken!!dit is kort samengevat mijn situatie met h steder,maar er is nog veeeel meer gebeurd,die ik tzt wel wil toelichten..

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht mevr Wijnen

1 maand geleden - het vogende heeft plaatgevonden. Door/vanwege vele incidenten,(opsluiten in kelder box ,voordeur 3x intrappen etc etc(alles bekend bij hsteder en politie heb ik voor eigfen beschermijng 1 camera geplaats binnen mijn voordeur,en alle wettelijke voorwaarden in acht genomen. na 3 dagen gebeurde het volgende. de voordeur bel gaat,en dhr La rosse( concierge phytagarosweg stond voor mijn voordeur. ik zal het gesprek letterlijk formuleren. La rosse: is dit 1 camera? ik,ja la rosse, dan SOMMEER ik u deze te verwijderen> ik;nee,dat doe ik niet.en ik laat mij niet SOMMEREN door u. La rosse:nogmaals,ik SOMMEER u deze camera binnen 24uur te verwijderen. Ik: ik sta hier met een bloeddruk van 190 en ga niet verder in discussie met u, en heb vervolgens netjes mn voordeur dicht gedaan. vervolgens heb ik 1 mail gestuurd naar hsteder met de melding dat dhr la rosse niet meer welkom is aan mijn voordeur de dag erna werd ik gebeld door larosse,en kreeg het volgende te horen. U spreekt met la rosse van hsteder en heb u gister GESOMMEERD....??? dit gesprek heb ik gelijk gestopt en hem gemeld dat ik na 16.00 te bereiken ben. vervolgens heb ik weer 1 mail gestuurd dat men larosse mij ook niet telefonisch mag benaderen,en graag indien nodig ik de conversatie schriftelijk wil laten gebeuren. vervolgens is la rosse wel weer in het trappenhuis geweest en heeft blijkbaar gezocht naar aanwijzigingen of de plaatsing van de camera voldoet aan de wettelijke normen.(ja dus) Tot heden toe heb ik niks meer vernomen van hsteder/la rosse. Wel heb ik noodgedwongen 1 reparatie verzoek moeten doen omdat mijn kelderbox beschadigd is door slot dichtspuiten(wat vervangen is) en daarbij mn sponningen dermate kapot zijn gegaan zodat het erg moeilijk is mijn kelder box binnen te gaan(wat ik dagelijk moet)en dit ook gemeld heb bij mn verzoek van reparatie. ook op dit verzoek heb ik niks vernomen,hoewel ik uitdrukkelijk heb gevraagd om bevestiging van dit reparatie verzoek. tot heden heb ik op geen enkele wijze iets vernomen van hsteder/la rosse. Wat mij vooral stoort is de RESPECTLOZE benadering van dhr La rosse. Een normaal verzoek is wel iets anders dan de SOMMATIE,S die men la rosse mij denkt te moeten opleggen. Ik verwacht op zn minst 1 respectvollere benadering door 1 huismeester die oa als functie heeft gezamenlijk problemen op te lossen(als die er zijn) en daar is bij men La rosse totaal geen sprake van(is mij al vaker gebleken)

Alle klachten die gemeld zijn door mevr Wijnen