Klacht: niet functioneren consulent..

op 07 september 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

ben afgelopen tijd 2x aangevallen in eigen trappenhuis door mastinof hond van bezoeker/bewoner boven mij.heb inmiddels 91e gebeld naar politie,die alles doorschuif naar havensteder.en die doet niets..is beloofd van wijkteam cont..(niks gehoord) grove vandalisme ..doen ze niks aan…dicht gespoten slot…word vervangen,maar de dader doen ze niks mee(de bezoeker van de hond)ik woon al 22 jaar in zelfde woning,nooit hulp gevraagd…doe zelfs reparatie zelf(vrouw) en nu word ik niet eens normaal te woord gestaan door de consulente die mij per mail toezegd op 2aug binnen 2weken wijkteam contact..tot heden niks vernomen en mevr de consulente merkt ff tussen door op dat ze dan wel weer opnw wijkteam zal informeren(mevr de consulente is behoorlijk bevooroordeeld door de charme van bezoeker/bewoonster oorzakers..

)heb inmiddels 91e aan politie gebeld..tig euro,s naar havensteder,,nwe slot..een gesloopte zijmuur naast mn voordeur…en nog doet de consulente niks om deze vandalisme etc op te lossen..

wanner ik een nwe consulente heb bij h steder die wel serieus luisterd(en niet bevooroordeeld is)en die daadwerkelijk helpt om tot 1 oplossing te komen ,want mn 22 jarig woongenot is nu ver te zoeken!!dit is kort samengevat mijn situatie met h steder,maar er is nog veeeel meer gebeurd,die ik tzt wel wil toelichten..

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr Wijnen