Klacht: Niet eens aangebeld

op 18 oktober 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zoude er een pakket bezorgd worden. Ik ben de hele dag thuis geweest en ze zouden na tijd van een sms er om 17.40 zijn. Ik was gewoon thuis maar de bezorger vond het blijkbaar een prettig idee om snel thuis te zijn want ik heb een briefje in de briefenbus gekregen dat ik niet thuis was terwijl ik gewoon zat te eten en ik zeker wist dat de bel aanstond, toen ik het briefje vond heb ik gelijk opgebeld en ze konden de bezorger niet meer terug sturen omdat het pakket al afgemeld was… de meneer aan de telefoon was totaal niet vriendelijk, klantvriendelijk kennen ze niet.
nu kan ik morgen weer vrij nemen!

Voor de dagen die ik vrij heb moeten nemen en de minuten die ik naar een duur nummer heb moeten bellen toch een compesatie..

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 28 oktober 2016 om 15:13 geantwoord

Geachte mevrouw Zweers,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb dit voor u uitgezocht en heb de route gevolgd. Daarnaast heb ik contact gehad met mijn collega’s. Zij gaven aan dat de koerier bij u langs is geweest maar u thuis niet aangetroffen heeft. De koerier was er om 17.40u en is om 17.47u vertrokken. Ik vind het heel vervelend dat het misgelopen is! Ik begrijp uw frustratie en uw verzoek om de koerier terug te laten komen. Echter de koerier mag niet van zijn route afwijken en kan om die reden niet omdraaien.

We betreuren dat u een vervelende ervaring met een van onze callcenter medewerkers hebt gehad, ik zal deze klacht dan ook doorzetten naar de leidinggevende van de desbetreffende afdeling zodat deze medewerker hier de passende consequenties voor zal ontvangen. De bedoeling is een oplossing te vinden voor de misgelopen levering waarbij we klantvriendelijkheid juist heel belangrijk vinden! Hier willen we dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden.

Uw verzoek voor compensatie voor de telefoonkosten en uw vrije dag kunnen we spijtig niet honoreren daar wij ook bereikbaar zijn mail of Facebook en u het gewenste leveringsadres kunt aanpassen.

Op dit moment is uw levering nog niet gelukt, ik raad u aan contact op te nemen met de leverancier om een nieuwe leveringsafspraak in te plannen. Wanneer dit is gebeurd zal ik uw levering nauwlettend volgen, mocht er dan iets gebeuren kan ik meteen voor u handelen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Esmée – Wecare Dynalogic

Heeft op 31 oktober 2016 om 12:23 geantwoord

Goedemiddag,
Dat u zegt dat de Koerier hier om 17.40 en is vertrokken om 17.47 klopt niet, op het briefje staat namelijk dat hij er om 17.40 was. Ik heb gezien dat hij het briefje in de brievenbus deed en dat hij weg liep, ik heb zelfs nog buiten gedaan tot 17.50. In de hoop dat die terug zou komen! Ik heb bij buiten de klantenservice gebeld namelijk! Een levering hoef ik bij jullie niet meer.
jullie willen alles praten in het vorige bericht en het lijkt net alsof jullie niks fout doen! Maar dat de klant maar liegt, en als jullie alle recensies is doorlezen zien jullie dat er veel vaker het zelfde gebeurt als dat er bij mij is gebeurt! Ook de tweede keer was er geen goede uitleg geweest bij het bedrijf waar ik besteld had en de koerier neemt zo het pakket weer mee! Er valt altijd wel wat te regelen neem ik aan toch? Dit noem ik geen service. Je laat iemand 2 dagen vrij nemen van het werk om vervolgens de eerste keer niet op te komen dagen en de tweede keer iets niet goed te doen waardoor de klant alsnog niks heeft.
Neem een voorbeeld aan postnl, die komen tenminste wel opdagen en als er wat is dan krijg je gelijk bericht!

Bericht van Dynalogic

1 maand geleden - Geachte mevrouw Zweers, U geeft aan dat deze tijdstippen niet kloppen, dat ben ik voor u gaan uitzoeken. De GPS geeft deze precieze tijden aan wanneer de route bekeken wordt. Deze tijdstippen worden automatisch gesynchroniseerd door het systeem bij iedere stop en om de zoveel minuten. Zo kunnen wij op de minuut checken waar de koerier is en hoe laat de koerier bij onze klanten is geweest. Ik betreur het dat u dit zo ervaren heeft en het is natuurlijk niet de bedoeling dat u het gevoel heeft dat we alles recht praten of dat wij niets fout doen. Ik ben puur van uw gegevens uitgegaan en op basis daarvan tot deze conclusie uitgekomen. Het spijt me dat u een vervelende ervaring heeft gehad met ons. Met vriendelijke groet, Esmée – WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Kellyzweers1