Klacht: niet deugelijk geleverd product (vitrage INbtwn)

op 02 september 2016 over Roobol in de categorie Vloerbedekking

4 weken geleden vitrage gekocht bij Roobol. (prima geholpen) wel aanbetalen hoor!! Afgelopen zaterdag vitrage opgehaald en opgehangen. Maar ze hingen niet echt mooi en hebben alle haken nog eens op hoogte nagelopen. We kwamen tot de ontdekking dat de vlinderplooien niet gelijk waren variërend van 2 tot 4 cm. Vervolgens was de tussenafstand tussen de 4 en 8 cm. Dat was meteen de verklaring waarom ze niet hangen zoals het hoort. Roobol gebeld, vrij laconieke reactie vanuit de winkel. Volgende dag teruggebeld met andere verkoper van het filiaal. Zelfde vriendelijkheid was niet sterkste punt van de man, wel toen we kwamen kopen en betalen. Gordijnen moest ik langsbrengen, mijn voorstel kom ze maar halen en zorg voor vervangende gordijnen. (3 weken zonder niet een optie) verkoper beloofde dan kom ik ze do halen om 8 uur want had zakelijke afspraak en moest om 8:30 weg. Hij zou wo terugbellen voor de vervangende gordijnen. Halverwege de dag een sms van Roobol over afhalen. Wat staat daar’ tussen 08 en 10:45 komen we langs. Natuurlijk een verrassing wat de verkoper zou langs komen. gebeld en wat bleek ik was rond 9 uur aan beurd, weer bellen. Prima te wordt gestaan door Stefanie en chauffeur zou rond 8 uur er zijn. Om 09.05 bellen, ze snapte het ook niet. Wat bleek chauffeur was eerst bij andere klant. gevolg mijn afspraak moeten afzeggen. Vandaag nog gebeld met filiaal door mijn vrouw, beste verkoper maakte me eigenlijk voor leugenaar uit tegenover mijn vrouw. Vervolgens hoofdkantoor gebeld, vriendelijkheid ver maar dan ook ver te zoeken. Ja ik was boos door dit alles, maar dat ze dan brutaal reageren slaat alles. Ik wil een definitieve bevestiging van de maten hoe het nu moet worden. Bellen ze morgen voor krijg je dan terug. Geld kwijt en geen gordijnen en geen bewijs over de afspraken. Allemaal achteraf als ik geluk.

Ik heb een niet deugdelijk product ontvangen en wil eigenlijk met geld terug. Ben er echt klaar mee. Opgezocht en zou daarmee in mijn recht staan.
Optie 2 is dat Roobol echte service gaat verlenen, dus zwart op wit de afspraken en minimaal een vergoeding voor de tijd die het me heeft gekost en dan laat ik de ergernis er over nog even buiten beschouwing.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco S