Klacht: Niet dekkend

op 17 augustus 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4-18 dekt grijze haren niet dit is de tweede keer nu meldt ik het wel dit is echt teleur steld verven is slecht ik ging me uit groeie wassen nu zit ik gewoon weer met een paar grijze haren bij Kruidvat gekocht de twee pak voor een euro nog duur dan vertrouwen is weg

Gewenste Oplossing:

Dat laat ik aan jullie over

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Bahlmann, Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze klantendienst. Zij hebben u inmiddels intern een mailtje gestuurd. Alvast bedankt voor u medewerking. Met vriendelijke groeten, Henkel Consumer service

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 24 november 2017 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bahlmann,

Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren met ons product.

Betreffende uw klacht op klacht.nl hebben wij helaas tot op heden geen reactie ontvangen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt uw dossier af te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door 40 maar jong