Klacht: Niet bezorgt

op 29 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zouden bestelling de volgende dag af komen leveren. Niet gedaan! Dan maandag daarop… tussen 8:00 en 13:00 om 14:00 nog niks. Webwinkel contact opgeneomen met koerier… die wist te melden dat het afgeleverd was. Maar niet bij mij… Niet meer thuis gebleven. Klantrnservice gebeld met hoge kosten… in gesprek toon. Ze zijn nergens te vinden.

Gewenste Oplossing:

Als ik het op zaterdag had gekregen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 28 juni 2017 om 10:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr. van Muilwijk,

Allereerst onze oprechte excuses! We hebben aan de hand van uw gegevens uw afspraak erbij genomen en we zien inderdaad onze collega's u niet op tijd hebben geïnformeerd over de afspraak. Ze hebben u om 15.02 uur een e-mail gestuurd met de vermelding dat er een herplanning heeft plaatsgevonden. Uiteraard is deze berichtgeving te laat geweest.

U heeft daarop een nieuwe afspraak ingepland voor de zaterdag erop. Deze afspraak is gelukkig zo te zien succesvol verlopen.

Nogmaals excuses voor deze ervaring! Hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen en bewijzen dat het wel in één keer goed kan gaan.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door M.Muilwijk