Klacht: Niet bezorgen van post

op 20 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wederom heb ik vandaag gebeld aan 10 cent per minuut omdat er belangrijke post niet is bezorgt hier in Rijen.
Ik heb het idee dat er echt werkelijk NIETS aan gedaan word en vraag me af of er een centraal meldpunt bestaat en dat PostNl zich eens mag gaanverantwoorden bij kassa of radar of dat ze eens een boete opgelegd krijgen door een andere organisatie.
Steeds maar weer postzegels betalen en bellen aan hoge kosten (“al onze medewerkers zijn in gesprek, een moment geduld astublieft”)
Dit KAN zo toch niet doorgaan???
Indien ik deze post (die vandaag opnieuw gestuurd gaat worden, niet uiterlijk a.s. dinsdag op mijn mat ligt, dan gaat mij dat 540 euro kosten…waar kan ik die kosten verhalen?

Dat mijn post voortaan bezorgt word, lijkt me vrij logisch toch?

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door MarcG