Klacht: niet bezorgde post op 8166JJ 246 eMST

op 11 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij wonen aan de Hanendorperweg 246 8166 JJ TE Emst, sinds enkele bewoners op ons terrein een gezamelijke brievenbus hebben geplaatst voor diegenen die geen brievenbus hebben wordt onze post zoals voorheen wel niet meer bezorgd in onze eigen brievenbus die ongeveer 300 meter verderop staat, wij missen sinds die tijd dus enorm veel post die ook nog eens zoek raakt waaronder belastingbrieven(wij hebben een eigen bedrijf, enorm vervelend dus) tijdschriften waarop wij geabonnerd zijn, Landleven en Hobby Handig en moet deze uitgevers dus steeds melding doen dat wij de betreffende uitgave wéér niet hebben ontvangen,wat Landleven betreft zij gaan naar de bezorging ook een onderzoek instellen daar wij deze dit jaar 2012 al 3x niet hebben ontvangen, wij willen nu dus een oplossing voor ons probleem.Wij hebben als enige op dit park een permanente woonvergunning en dus ook een eigen brievenbus staan aan de openbare weg, dus kom niet met het verhaal dat wij op een recreatiepark wonen want wij hebben net als ieder ander met een vast woonadres er het recht op de post in onze eigen brievenbus te mogen ontvangen

Dat wij weer op de normale manier onze post gaan ontvangen net zoals TNT post dat wel doet en dat wij niet Jan en Alleman langs moeten gaan om te vragen of zij misschien ergens onze post hebben zien rondzwerven, en dat jullie de bezorger hierover per direct gaan inlichten, wij horen graag z.s.m van u en hopen dat onze klacht per direct wordt opgelost.
Met vriendelijke groet, J.Berends, R,Berends en M.Bolink

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 14 augustus 2012 om 10:00 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw melding in behandeling genomen. Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons dit te melden via klantenservice@sandd.nl.

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door beertje246