Klacht: niet bezorgd

op 13 december 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 december 2017 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Middelveld,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u afgelopen week de krant 2 dagen heeft moeten missen. Wij hebben contact gezocht met de desbetreffende bezorgdienst. Zij gaven aan dat er deze week i.v.m. het slechte wat problemen waren met de bezorging in uw wijk. Dit is intussen opgelost en u moet de krant weer goed ontvangen zoals u van ons gewend bent. Wij gaan er dan ook vanuit dat de bezorging van uw krant weer op orde is.

Uiteraard vergoeden wij de gemiste kranten zodat u uiteindelijke alle kranten ontvangt waarvoor u heeft betaald.

Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

BR webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door van Dijk325