Klacht: niet bezorgd

op 27 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juli 2017 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Opstal,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u de krant gisteren niet bezorgd heeft gekregen. Wij hebben de bezorgdienst hiervan op de hoogte gesteld en zij gaan ervoor zorgen dat u de krant weer iedere dag bezorgd krijgt zoals u van ons mag verwachten. Uiteraard word de gemiste krant aan uw vergoed door middel van het opschuiven van de betaaldatum.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

BR~webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door van opstal