Klacht: niet bezorgd

op 11 juli 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Mikrogids

1 jaar geleden - 12 juli 2017 gebeld met mevrouw Koops. Zij gaf aan de gids van 1 juli t/m 14 juli niet ontvangen te hebben. De niet ontvangen dubbele gids is vergoed door middel van de abonnementsperiode met 2 edities te verlengen zodat de betalingsperiode ook 2 weken opschuift.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 27 maart 2018 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Koops,

Enige tijd geleden heeft u ons een bericht verstuurd via klacht.nl over de bezorging van uw Mikro Gids. Helaas is dit bericht in behandeling blijven staan.

Wij hopen dat de bezorging van uw Mikro Gids weer goed verloopt en u nog jaren abonnee bij ons blijft!

Met vriendelijke groet,
Aylin
Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door hoebedoeltu