Klacht: niet bezorgd

op 11 juli 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week niet bezorgd en dat is helaas niet de eerste keer.

Gewenste Oplossing:

goede bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Mikrogids

1 maand geleden - 12 juli 2017 gebeld met mevrouw Koops. Zij gaf aan de gids van 1 juli t/m 14 juli niet ontvangen te hebben. De niet ontvangen dubbele gids is vergoed door middel van de abonnementsperiode met 2 edities te verlengen zodat de betalingsperiode ook 2 weken opschuift.

Alle klachten die gemeld zijn door hoebedoeltu