Klacht: niet bezorgd

op 06 juli 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb het dubbelnummer van week 27 en 28 niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

als ik hem voor het weekend nog ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 07 juli 2017 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bouwmeester,

Vervelend dat u Mikro Gids niet heeft ontvangen.
We zien in onze administratie dat er inmiddels een bezorgklacht is doorgegeven. Uw klacht wordt doorgegeven aan de bezorgservice van PostNL. Er is een gids voor u in de verzending gedaan.
Deze ontvangt u morgen voor 18.00 uur in de bus.

We gaan ervan uit u voldoende ingelicht te hebben en wensen u veel leesplezier met uw Mikro Gids.

Met vriendelijke groet,

Karin
Klant Contact Centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door M Bouwmeester