Klacht: Niet bezorgd

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje besteld bij coolblue en voor bezorging bij dynalogic gekozen omdat ik dat een 2 uur tijdswindow kon kiezen. Deze vorm van bezorging kostte me 10euro. Toen de bezorgers er om kwart over 11 nog niet waren terwijl mijn pakket er om 10 uur uiterlijk zou zijn moest ik naar de universiteit en verliet ik mijn huis. Uiteindelijk kreeg ik om 12 uur een berichtje dat ik de bezorger had gemist.

Na een vervangende afspraak voor vanavond gemaakt te hebben zijn ze weer niet komen op dagen en kreeg ik een mail dat ze ik weer een afspraak moet maken.

Wanneer mijn pakket vandaag uiterlijk morgen nog wordt bezorgd en mijn bezorgkosten worden vergoed.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 16:48 geantwoord

Geachte heer Rietveld,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: https://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic