Klacht: Niet bezord

op 28 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op vrijdag zouden ze bestellen tussen 8 en 22 uur. De hele dag vrij genomen. S’ avonds kregen we en mail daar het niet ging lukken, ze zouden de volgende dag op zaterdag tussen 8 en 22 uur komen. Weer een dag thuis gezeten en weer s’ avonds een mail dat het niet ging lukken en we dus naar opnieuw een afspraak in willen plannen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, 2 vrije dagen en een nu moet ik weer een dag vrij gaan nemen

Als ze mij mijn 2 vrije dagen terug betalen en met een snel koerier zorgen dat mijn kast heel snel nu in huis staat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:28 geantwoord

Geachte mevrouw Van Tongeren,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:34 geantwoord

Ik vind dit een slechte afhandeling. Net zoals het bezorgen, geven ze aan dat ze het druk hebben. Het is al weken geleden. Zo'n slecht bedrijf heb ik nog nooit meegemaakt. Ik wil gewoon een vergoeding voor de dagen die ik voor niks vrij heb moeten nemen

Alle klachten die gemeld zijn door Christel van Tongeren