Klacht: niet betaalde rekeningen

op 16 augustus 2017 over Stadsbank Oost Nederland in de categorie Banken

door foute boekingen en keuze van de stadsbank . worden mijn rekeningen niet of te laat betaald . ik heb de stadsbank een rekening gestuurd van de belasting dienst auto belasting . die is naar mij terug gestuurd. naar een week om dat er volgens de bank niet voldoende saldo was . wat er wel was maar hun tien tallen potjes maken . en geld in stoppen . zo wat er betaald moet worden . niet betaald word . ik heb mij vakantie geld gebruikt . om uit de schulden te komen . maar heb nu weer een schuld van 250 euro bij de belasting dienst . om dat zij niet op tijd betalen . deze zal ook wel niet worden betaald . want als je belt . word je als een hond behandelt en word er gezegd . zorg maar dat er genoeg geld op staat. en deze verder op gaat lopen . door hun wantbeleid terwijl er met de belasting dienst ook niks te regelen valt . en te horen krijg . ik kies er voor om een auto te nemen en er belasting voor betalen moet. en mijn vrouw en ik hebben een wajong uitkering . waar van de vaste lasten van betaald moet worden . door hun geouwehoer . ben ik ook in het week geld gekort . en loop al 3 maanden met een gescheurde schoen . om dat daar geen geld voor is . vanavond zag ik dat ze mijn energie betaling hebben verlaagd . naar 140 euro wat nu betekend dat ik daar nu ook achter loop . en straks ook een boete overheen krijg . en ik niet de opdracht heb gegeven om dit te doen . maar als ik bel word je verteld ik gaf de opdracht . waar voor ik bewijs heb om dat ik een koppie krijg via de mail . als je belt en je mening er over zegt dat hun belijd niet klopt of deugd . word de haak er door hun op gegooid . schandalig .ik heb ze wel eens gezegd . dat ze de naam bank niet waardig zijn om dat er een betaling niet was betaald en er een boete over kreeg . en op de vraag om een klacht in tedienen of terug te worden gebeld door je contact persoon moet ik eerst zelf bellen en naar een week word je gebeld

ik ben tevreden als de stadsbank hun fout erkennen en het verschil zelf bij betalen. en het niet naar mij afschuiven want ik betaal al extra door hun fout . en de boekingen die betaald moeten worden ook betalen en wat over is in een potje voor andere betalingen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stadsbank Oost Nederland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stadsbank Oost Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martcolm