Klacht: niet betaalde rekeningen

op 16 augustus 2017 over Stadsbank Oost Nederland in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

door foute boekingen en keuze van de stadsbank . worden mijn rekeningen niet of te laat betaald . ik heb de stadsbank een rekening gestuurd van de belasting dienst auto belasting . die is naar mij terug gestuurd. naar een week om dat er volgens de bank niet voldoende saldo was . wat er wel was maar hun tien tallen potjes maken . en geld in stoppen . zo wat er betaald moet worden . niet betaald word . ik heb mij vakantie geld gebruikt . om uit de schulden te komen . maar heb nu weer een schuld van 250 euro bij de belasting dienst . om dat zij niet op tijd betalen . deze zal ook wel niet worden betaald . want als je belt . word je als een hond behandelt en word er gezegd . zorg maar dat er genoeg geld op staat. en deze verder op gaat lopen . door hun wantbeleid terwijl er met de belasting dienst ook niks te regelen valt . en te horen krijg . ik kies er voor om een auto te nemen en er belasting voor betalen moet. en mijn vrouw en ik hebben een wajong uitkering . waar van de vaste lasten van betaald moet worden . door hun geouwehoer . ben ik ook in het week geld gekort . en loop al 3 maanden met een gescheurde schoen . om dat daar geen geld voor is . vanavond zag ik dat ze mijn energie betaling hebben verlaagd . naar 140 euro wat nu betekend dat ik daar nu ook achter loop . en straks ook een boete overheen krijg . en ik niet de opdracht heb gegeven om dit te doen . maar als ik bel word je verteld ik gaf de opdracht . waar voor ik bewijs heb om dat ik een koppie krijg via de mail . als je belt en je mening er over zegt dat hun belijd niet klopt of deugd . word de haak er door hun op gegooid . schandalig .ik heb ze wel eens gezegd . dat ze de naam bank niet waardig zijn om dat er een betaling niet was betaald en er een boete over kreeg . en op de vraag om een klacht in tedienen of terug te worden gebeld door je contact persoon moet ik eerst zelf bellen en naar een week word je gebeld

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als de stadsbank hun fout erkennen en het verschil zelf bij betalen. en het niet naar mij afschuiven want ik betaal al extra door hun fout . en de boekingen die betaald moeten worden ook betalen en wat over is in een potje voor andere betalingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stadsbank Oost Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stadsbank Oost Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martcolm