Klacht: niet betaalde nota van Benelux korting

op 28 december 2017 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Ik werd gebeld (anoniem) door een medewerker van Direct Solution!
Nog een dag en dan zou de deurwaarder mij bezoeken omdat ik een nota van Benelux Korting niet had betaald!
Het ging over een telefonische verkoop van een voucher ad € 94,–voor een weekend weg of een dinerbon. Niet alleen had ik de nota niet betaald ook diverse aanmaningen, per mail, had ik genegeerd. Het totaal verschuldigde bedrag was opgelopen tot € 184.
Helemaal sprakeloos was ik, ik moest maar zorgen dat het geld morgen bij hun binnen was dan konden zij het dossiers sluiten. Na mijn vraag om de gegevens van Benelux Korting te vermelden werd mij duidelijk gemaakt dat zij “maar” een incassoburo waren en dat ik dat zelf maar uit moest zoeken. Hierna werd de hoorn neergeleegd

Als mij word gezegd dat het incassoburo niet eerlijk is en dat er geen betalingsverplichtingen zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Direct Solutions

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Direct Solutions nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerennell