Klacht: Niet besteld toch betalen

op 21 februari 2018 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

Huurders van mijn opel vivaro hebben bij schade aan de ruit een vervalste handtekening van mij gezet onder de opdracht en de ruit laten vervangen en nu krijg ik de rekening. Ik werk met andere herstel bedrijven en daar valr carglass niet onder en zou ook nimmer opdracht hebben gegeven hiervoor aan carglass.

ik wil dezxe rekning niet betalen, wat mij aan gaat halen ze de ruit er maar weer uit. Wil niet betalen voor iets wat ik niet besteld heb.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carglass over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carglass een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carglass

Heeft op 26 februari 2018 om 08:38 geantwoord

Geachte heer Huissen,

Op de opdrachtbon staat een mobiel telefoonnummer genoteerd. Onze medewerker van de afdeling Planning heeft dat nummer gebeld om een afspraak te maken voor de originele ruit. Dat telefoonnummer is precies hetzelfde als dat van u. Ik vertrouw er dan ook op dat u op de hoogte was van de ruitvervanging of de afspraak zelf heeft gemaakt. Er was bij ons geen ander telefoonnummer bekend dan dat van u. U dient deze factuur dan ook per direct aan ons te voldoen.

Met vriendelijke groet, Marianne Customer Service Carglass.

Alle klachten die gemeld zijn door klacht opel