Klacht: Niet bereikbaar en bestelling nog in verwerking

op 11 augustus 2015 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Zaterdag 8 augustus Tablethoes incl. screengard en styluspen en screenprotector telefoon besteld. Volgende werkdag zou er geleverd worden op mijn vakantieadres. Zaterdag e-mail gestuurd in verband met kortingscode die niet (meer) werkte en omdat er geen vermelding van gratis screengard en styluspen bij de tablethoes stond. Maandag e-mail gestuurd in verband met het uitblijven van reactie en levering.
Maandag en vandaag telefonisch proberen te bereiken op het nummer via de website, maar niet bereikbaar. Nu het contactformulier op de website ingevuld.

Annulering bestelling en geld terugstorten of levering deze week op mijn woonadres met toegezegde korting en incl. gratis screengard en styluspen . Adresgegevens in account zijn reeds gewijzigd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Bouwhoeve

1 jaar geleden - Vandaag verzendbevestiging ontvangen na 9 dagen en uiteraard naar vakantieadres. Wat een idioten daar.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Bouwhoeve

1 jaar geleden - Uiteindelijk kon de zending nog net worden tegengehouden en is het alsnog naar het juiste adres gestuurd. Verkeerde kleur hoes, geen screengard en geen styluspen. Eens, maar nooit meer.

Reactie van de melder van de klacht Bouwhoeve

1 jaar geleden - Klacht gesloten. Deels opgelost.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:32 geantwoord

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl

Heeft op 23 april 2017 om 15:08 geantwoord

Klacht binnen 2 jaar behandeld

Alle klachten die gemeld zijn door Bouwhoeve