Klacht: Niet akkoord met openstaande vording

op 13 juni 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Mijn vriend heeft op mijn naam een tijdje geleden een Viabuy pepaid credit card besteld. Na ontvangst bleek dat je er direct 90 euro op moest storten. De site heeft ook hem misleid er stond niks over in bij de aan vraag en om er direct 90 euro op te storten. Daarnaast wordt er ook meteen een incasso bureau boven op gezet. Wij hebben de kaart niet evens geactiveerd. En moeten nu een bedrag betalen van 129,80.
U zult begrijpen dat wij dit bedrag niet gaan betalen. Wij hebben niks geactiveerd en zijn vreselijk misleid. Wij zijn overigens niet de enige Internet staat vol met dit soort klachten. Als er verder niet bereid is om tot een oplossing te komen zullen wij Helaas verdere juridische stappen moeten ondernemen.

Wij zijn tevreden als het openstaande bedrag wordt ingetrokken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Lucindakolk

1 jaar geleden - Dank u wel voor uw reactie. Wij hopen op een gepaste oplossing. Mvg

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 20 juni 2016 om 14:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lucindakolk