Klacht: Neue Kontakte 5e editie

op 03 oktober 2017 over Noordhoff Uitgevers in de categorie Uitgever

email aan Rene Houtzager:

Beste Rene,

als het goed is, ben jij de contactpersoon van het CITAVERDE College Roermond voor de methode” Neue Kontakte”.

Het loopt zo erg stroef qua service, dat ik even mijn verhaal kwijt wil. Kim Poels heeft ook al het een en andere via jou proberen te regelen.

Wij zijn vanaf dit schooljaar overgestapt van de 5e naar de 6e editie. In de bovenbouw, leerjaar 3 en 4 vmbo, hanteren we nog de 5e editie. Dus hebben wij gebruik gemaakt van de overstapregeling. Echter zijn we al welgeteld 6 weken bezig om aan de docentenhandleiding te komen! Iedere keer werden wij van de een naar de andere gestuurd, iedere keer was er een ander probleem:

•was geen bestelling van de 5e editie binnen (hadden wij inmiddels al 3 keer of zo besteld!)
•er moest google chrome komen (na navraag bij onze ICT geeft Nordhoff aan dat hun software draait op onze standaarden!)
•en nu het toppunt überhaupt: HET DIGITALE MATERIAL, DE DOCENTENHANDLEIDING VAN DE 5E EDITIE, vmbo 2e fase, KAN NIET MEER GELEVERD WORDEN!!!!

Je kunt je voorstellen dat onze irritatie al gegroeid is tot grote ergernis. Heel eerlijk gezegd zijn we nu bezig om ons ergens anders te oriënteren. Dit kan gewoon niet!

Voor de zomervakantie hebben wij (trouwens ook maar via de administratie van onze school) dat de 5e editie verdwijnt. Het zou erg netjes zijn geweest dat wij dit persoonlijk te horen hadden gekregen via een iemand van jullie uitgever/Neue Kontakte. Dan hadden wij nl samen kunnen kijken wat wel mogelijk was allemaal.

De leerlingen hebben de boeken besteld en wij kunnen ze nu geen materiaal, dus toetsen etc aanbieden waar we recht op hebben.

Waarom werd ons dat niet eerder medegedeeld? Ik vind de service erg slecht en wil z.s.m een oplossing van dit probleem.

A. (Andrea) Strohbücker

Ondersteuningscoördinator vmbo/mbo

Docente Duits

CITAVERDE College, locatie Roermond
Jagerstraat 6, 6042 KA Roermond
T 0475 346346 W www.citaverde.nl E a.strohbucker@citaverde.nl

1467113062107_logo.png

Graag digitale docentenhandleiding 5e edite, 2e fase vmbo toevoegen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Noordhoff Uitgevers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Noordhoff Uitgevers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Strohbucker