Klacht: Netwerkverbinding webmail werkt al dagen niet!!

op 17 september 2018 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Wij kunnen al sinds afgelopen vrijdag geen mails ontvangen en versturen! Ik heb via Facebook een chatbericht gestuurd, kreeg de volgende ochtend pas reactie. Nu maandagochtend nogmaals een chatbericht gestuurd, op de startpagina een bericht gestuurd, een mail verzonden vanuit mijn privemail, maar het duurt ten eerste al megalang voor er reactie komt, en de verbinding is nogsteeds niet opgelost! We hebben nogsteeds allemaal een driehoekje achter onze mailboxen staan. Verder begrijp ik niet dat mijn domein niet telefonisch te bereiken is? We kunnen dus echt alleen chatten, of mailen.

Netwerkverbinding via Wifi moet gewoon opgelost worden! Op onze locatie Utrecht lukt mailen wel, waarom in Rotterdam niet? We hebben verder wel gewoon internet dus bij jullie zit ergens een kink in de kabel..

Graag snel reactie, en weer gewoon netwerkverbinding!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdien1995@hotmail.com