Klacht: netlog verwijderen

op 05 oktober 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Ik heb enkele jaren geleden mijn netlog gedeactiveerd en nu zie ik dat mijn account nog bestaat.
aangezien ik het oorspronkelijke email adres niet meer heb kan ik ook niet inloggen om hem nogmaals te verwijderen en of eventuele content te verwijderen.

als mijn account is verwijderd

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 06 oktober 2017 om 08:04 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik laat je account zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door busterxx33