Klacht: Netlog profiel

op 19 september 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Ik heb zo’n 7 jaar geleden een netlog profiel aangemaakt maar heb hem sindsdien niet meer gebruikt. Ik vind het vervelend dat ik het profiel niet kan verwijderen en dat het op google gevonden wordt.

Verwijderen van netlog profiel / profielsite zodat deze niet meer in de google index verschijnt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 20 september 2017 om 09:25 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik laat je account zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door saevertjee