Klacht: Netlog account wil niet meer weg

op 30 april 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Hoi,

Als je mijn naam intypt op Google verschijnt mijn oude niet gebruikte netlog account. Ik wou hem daarom verwijderen en ik dacht als ik me aanmeld op twoo.com kan ik hem verwijderen. Niet dus. Helaas. Kunnen jullie hem verwijderen en ook mijn twoo account als dat niet goed gelukt is?

Als mijn account niet meer te zien is op Google.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 03 mei 2017 om 09:14 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw account na grondig zoeken kunnen terugvinden en ik laat het zo snel mogelijk voor je verwijderen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mochten we je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via een mail naar info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Chant al