Klacht: netlog account verwijderen

op 24 mei 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Ik heb zo’n 9 jaar geleden een netlog profiel aangemaakt maar heb hem sindsdien niet meer gebruikt. Ik vind het vervelend dat ik het profiel niet kan verwijderen en dat het op google gevonden wordt.

Verwijderen van netlog profiel / profielsite zodat deze niet meer in de google index verschijnt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 24 mei 2016 om 11:07 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdated wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door RVVS