Klacht: Nestlé : die azero sticks zijn niet te drinken, breng het oude terug svp!

MM1982 op 22 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Na jarenlang met veel smaak de oude Nescafe Espresso sticks te hebben gebruikt, ben ik nu zwaar teleurgesteld.
Nescafé azero sticks zijn zwaar onder de maat. De oude, vertrouwde koffiesmaak is helemaal weg. Dit is een grote misser.
De koffie smaakt anders. Er blijft een bruine drab achter in het kopje.
Dit is geen kwaliteit.
Waarom hebt u de oude Nescafe Espresso sticks uit de schappen gehaald?
Breng ze terug! Of anders voel ik me genoodzaakt uw producten niet meer aan te schaffen.

Met het terugbrengen van de oude originele Nescafe Espresso sticks.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Nestlé

5 jaren geleden - Beste meneer of mevrouw, Bedankt voor uw feedback over onze nieuwe koffievariant NESCAFÉ Azera. We vinden het erg jammer om te horen dat u dit product minder lekker vindt dan de vorige NESCAFÉ Espresso. Heeft u onze NESCAFÉ Gold Crema al eens geprobeerd? Dit product maakt sinds kort ook onderdeel uit van ons assortiment en biedt misschien een alternatief. We gaan uw reactie in ieder geval onder de aandacht brengen van onze NESCAFÉ productmanager. Met vriendelijke groeten, Caroline

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Vriendelijk dank voor uw reactie. Echter, ik vind het zeer jammer dat u doorverwijst naar uw andere producten. Ik wil de oude espresso sticks terug. U legt niet uit waarom u dit product uit uw assortiment hebt gehaald. "If it ain't broke, don't fix it!" zeer veel consumenten delen deze mening.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 10:15 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. We hebben goed nieuws. Veel consumenten hebben feedback gegeven op de verdwijning van de NESCAFE Espresso. Naar aanleiding van de feedback hebben we besloten om de NESCAFE Espresso opnieuw te introduceren.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door