Ik drink al 30 jaar Nescafe oploskoffie maar sinds de nieuwe pot is de oploskoffie compleet veranderd !
De koffie ruikt niet meer lekker,als je het mengt met heet water ziet het er minder lekker uit en de smaak is vies... Lees meer
Al jaren drinken wij Cappuccino van Nescafé. Steeds verandert de smaak, wat geen verbetering is. Een royale melkschuimlaag kun je vergeten, bij het aanmaken van de koffie krijg je nog een beetje schuim, maar dat verdwijnt snel, het is... Lees meer
Sinds enkele maanden is de vertrouwde en zeer goede espresso original vervangen door espresso Azera..deze koffie zakjes zijn een ware teleurstelling..bah,vies,prut onder in het kopje
Alle veranderingen zijn geen vooruitgang!!!
Wij missen onze koffie,die we al ruim 20 jaar drinken...crema is geen... Lees meer
Ik gebruik Nescafe Decafe al heel lang.Vind de koffie nu minder van smaak en wat je er ook aan doet er blijft onderin altijd drap zitten.Het genieten van deze koffie vind ik zeker stukken minder geworden. Lees meer
Geachte Nescafe,
Jullie hebben een limited Edition gemaakt de White Choc Mocca..Nu is het zo dat ik helemaal verliefd en verslaafd ben geworden op deze koffie dat ik hem in vele aantal doosjes gekocht heb en jullie aardig gesponsord heb,Nu helaas... Lees meer
Ik kocht een bokaaltje Nescafé Gold van 50 g bij AH. Het is een nieuw model van bokaaltje en is nog goed tot 06.2019. Onder de datum staat het nummer 73460012. Als ik het bokaaltje open en eraan ruik is... Lees meer
Ik koop altijd oplos koffie, deze keer het originaliteit Nescafé smaakt niet naar koffie en ruikt niet naar koffie.
Het geur lijkt op gas of benzine. Lees meer
Ik drink al 30 jaar Nescafe Gold. Altijd heerlijk gevonden. Sinds de nieuwe pot vind ik de smaak veranderd en er blijft een zwarte drap/afscheiding achter. Lees meer
Hallo
Al jaren drink ik Nescafé Gold. Was altijd erg tevreden. Nu is er de nieuwe pot. (die ik mooi vind uitzien). De smaak van de koffie ben ik niet meer tevreden over. Vind ´m niet lekker. Is niet meer... Lees meer
Zojuist een email van Nescafe ontvangen met de boodschap dat de Espresso Original weer in de schappen ligt. Heb dit zelf kunnen bevestigen, heb al tig doosjes besteld via AH online. Overige supermarkten volgen.
Wel vreemd dat op de achterzijde van... Lees meer