Klacht: nescafe espresso sticks niet meer te krijgen

op 22 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

ik drink al 15 jaar alleen maar nescafe espresso sticks met zeer volle tevredenheid; het is gewoon de lekkerste koffie. de nieuwe sticks smaken niet lekker, wat overblijft in het kopje ziet er niet uit. Ik wil dus dat die espresso sticks in de oude vorm en smaak weer terugkomt, anders is Nescafé een trouwe en vaste klant kwijt en stap ik over naar een ander merk

als de oude vorm en smaak van de espresso sticks weer in de winkels liggen

Bericht van Nestlé

11 maanden geleden - Beste Klacht.nl, Wij hebben een mail gestuurd naar de consument ivm de klacht. Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 14:58 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Van Zeeland,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door JosuitPosterholt