Klacht: nescafé espresso original zakjes

op 05 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zeer teleurgesteld dat opeens de zo vertrouwde zakjes oploskoffie niet meer te kopen zijn. De nieuw aangeprezen variant Azera voldoet voor mij niet.

Gewenste Oplossing:

Terugkeer van bewezen eerdere product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Nestlé

1 maand geleden - Beste Anne, Bedankt voor je feedback. We snappen dat je teleurgesteld bent omdat wij gestopt zijn met de productie van jouw vertrouwde NESCAFÉ Espresso. Je geeft aan dat de NESCAFÉ Azera voor jou geen alternatief is omdat de smaak hiervan niet voldoet. Heb je ook onze nieuwe NESCAFÉ Gold crema al geproefd? Misschien is dat product een alternatief voor je. Wij zullen je bericht in ieder geval onder de aandacht brengen van onze NESCAFÉ productmanager. Met vriendelijke groeten, Caroline

Alle klachten die gemeld zijn door Annekomm