Klacht: nescafé espresso original zakjes

op 05 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Bericht van Nestlé

9 maanden geleden - Beste Anne, Bedankt voor je feedback. We snappen dat je teleurgesteld bent omdat wij gestopt zijn met de productie van jouw vertrouwde NESCAFÉ Espresso. Je geeft aan dat de NESCAFÉ Azera voor jou geen alternatief is omdat de smaak hiervan niet voldoet. Heb je ook onze nieuwe NESCAFÉ Gold crema al geproefd? Misschien is dat product een alternatief voor je. Wij zullen je bericht in ieder geval onder de aandacht brengen van onze NESCAFÉ productmanager. Met vriendelijke groeten, Caroline

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 11:11 geantwoord

Beste Anne,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Annekomm