Klacht: Nescafe espresso original terug in het schap!

op 03 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

De nescafe espresso original was uniek in zijn soort. Echt fantastisch qua smaak en beter dan welke koffie ook. De Azero is in vergelijking met het origineel, echt niet te drinken. Proeft naar gewone oploskoffie. Ik begrijp niet waarom een koffie die geen enkele concurrent heeft kunnen evenaren – zo goed – wordt vervangen dor gewone oploskoffie die proeft zoals de oploskoffie uit de jaren ’80. Zo jammer.

Als we weer zelf mogen kiezen en de espresso orininal ook weer te koop is.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

1 jaar geleden - Beste klantenservice, Wij hebben deze mevrouw telefonisch gesproken en uitleg gegeven over de verandering van Espresso naar Azera Espresso. Ook uitgelegd dat wij haar bevindingen onder de aandacht brengen van onze NESCAFÉ marketingafdeling. Daarnaast hebben wij haar als alternatief twee varianten NESCAFÉ koffie aangeboden. Dat stelde zij op prijs en wij zullen deze twee koffievarianten dan ook naar haar toesturen om uit te proberen als alternatief. Met vriendelijke groeten, Consumentenservice Nestlé

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 11:28 geantwoord

Beste Esther,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Heleen2