Klacht: Nescafé espresso original sticks niet meer in de schappen!

op 18 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik spreek voor een zeer grote groep touringcarchauffeurs die zweren bij de Nescafé espresso sticks. Zowel voor eigen gebruik als voor de klant is dit de beste koffie en niet te vervangen door bijvoorbeeld de nieuwe variant. Deze is ronduit smerig! Graag zien wij als groot afnemer het product terug in de winkel zodat wij en onze klanten weer kunnen genieten van een lekker kopje koffie in de touringcar. Ik denk dat dit toch mogelijk moet zijn.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn pas tevreden als de normale originele espresso sticks weer in de winkel liggen. Stap gauw af van die nieuwe lijn want iedereen die ik gesproken heb vind hem niet te drinken! Dit zijn toch al meer dan 100 mensen uit verschillende sectoren! Slechte zet Nestlé! Geef ons aub de espresso original stick terug.

Bericht van Nestlé

6 maanden geleden - Beste Klacht.NL, Wij hebben Jeroen Jeurissen een email gestuurd met uitleg over de verandering van NESCAFE Espresso naar Azera Espresso. Ook dat wij zijn negatieve bevindingen zullen doorgeven aan onze NESCAFÉ marketingafdeling. Verder een mogelijk alternatief gegeven. Met vriendelijke groeten, Nestlé Consumentenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jeroen,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Met vriendelijke groet,
Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door JeroenJ84