Klacht: Nescafé espresso original sticks niet meer in de schappen!

op 18 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik spreek voor een zeer grote groep touringcarchauffeurs die zweren bij de Nescafé espresso sticks. Zowel voor eigen gebruik als voor de klant is dit de beste koffie en niet te vervangen door bijvoorbeeld de nieuwe variant. Deze is ronduit smerig! Graag zien wij als groot afnemer het product terug in de winkel zodat wij en onze klanten weer kunnen genieten van een lekker kopje koffie in de touringcar. Ik denk dat dit toch mogelijk moet zijn.

Wij zijn pas tevreden als de normale originele espresso sticks weer in de winkel liggen. Stap gauw af van die nieuwe lijn want iedereen die ik gesproken heb vind hem niet te drinken! Dit zijn toch al meer dan 100 mensen uit verschillende sectoren! Slechte zet Nestlé! Geef ons aub de espresso original stick terug.

Bericht van Nestlé

1 maand geleden - Beste Klacht.NL, Wij hebben Jeroen Jeurissen een email gestuurd met uitleg over de verandering van NESCAFE Espresso naar Azera Espresso. Ook dat wij zijn negatieve bevindingen zullen doorgeven aan onze NESCAFÉ marketingafdeling. Verder een mogelijk alternatief gegeven. Met vriendelijke groeten, Nestlé Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JeroenJ84