Klacht: Nescafé Espresso

op 28 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

21 jaar drink ik met veel plezier Nescafe Espersso, zelfs op vakantie neem ik de stuks mee. Zo jammer dat het van de schappen is verdwenen.Het is zo populair dat tijdens zomer Nescafé Espresso wordt uitverkocht. Zo totaal anders Azero koffie, niet te drinken en vooral niet te vergelijken.

Ik zou graag nog willen weten welke winkels het product nog verkopen, dan kan ik heel wat opslaan.
Oplossing zal zijn, terug in de winkels.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Bericht van Nestlé

6 maanden geleden - Beste meneer Yurdusen, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat onze AZERA koffie niet bij u in de smaak valt. Voordat wij een nieuwe variant introduceren, laten we deze altijd testen door consumenten. Bij de meerderheid van de testers viel onze nieuwste innovatie in de smaak. Het spijt me te horen dat de smaak toch tegenvalt. We zullen dit doorgeven aan de marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou de smaak aangepast kunnen gaan worden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groeten, Tonny

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 14:48 geantwoord

Beste meneer Yurdusen,

We hebben goed nieuws.
We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door S.yurdusen